Thursday 20 January 2011

makan..

Tengah hari tadi, ayah beli nasi ayam bungkus dari mash nasi ayam dekat depan masjid Datuk Keramat @ Al-Akram. Dah naik muak makan nasi ayam tu sejak dari kecik. Perniagaannya maju, tapi xpernah ada inisiatif nak perbaiki premis. Macam tu je la sejak dari dulu.

Selepas itu, aku online kejap sampai kol4 ptg sebelum bersiap untuk keluar. Keluar ke Keramat Permai, lokasi, bengkel kereta Soundstream. Tujuan, buat window tint kereta. Aku guna brand solar cool je. Tak mampu nak pasang v-kool atau yang sama harga dengannya. Gelap 50% untuk mengelak dari mencari masalah dengan JPJ.

Lama pemasangannya. Sampaikan aku kena lepak di 2 buah kedai makan. Kol 7.15 ptg baru siap pasang. Kemudian, sekarang aku berada di Bangi Kopitiam Setiawangsa, untuk rasa asam laksanya untuk pertama kalinya. Memang berbeza dengan asam laksa kedai2 lain. Sebab ni bukan asam laksa! Ini asam ikan! Ikan semata. Ikan lebih byk dari laksa. Huh. Tak tau la bila boleh abih ni. Penat aku makan. Minumannya pulak, teh tarik gelas besar. Memang kembung perut aku ni.

Selepas ini, aku akan terus ke Sentul. Ambil abang di sana.

No comments: